HTML

Gondolatok

A mindennapi életről és politikai helyzetről szóló gondolatok

Friss topikok

  • kedves kis monca: Nahát anyukám, ilyen korán reggel? Ezexerint nagyon feldúlt lehetsz. Amúgy ez tényleg nagyon durva... (2009.08.20. 09:59) Egy országot egy lóért...
  • myriam: @kedves kis monca: Ha arra gondolsz, hogy az ellenvonatot látom, az is lehet, de mit vehetnek el m... (2009.08.16. 10:00) Fény az alagút végén?!
  • Gaga83: Drága Anyukánk beindult! :) (2009.07.12. 18:14) Egy fecske nem csinál nyarat...
  • kedves kis monca: Drága Anyukám! Lassan megjelenhetnek bőrkötésben is:-) Remélem enyém lesz az első tiszteletpéldány! (2009.07.07. 21:52) Polémia egy nyugdíjas szemével

Linkblog

Aki bújt, aki nem, megyek!!!

2009.12.02. 16:58 myriam

 

Mondja a hunyó, aki számolt egytől tízig, vagy bármeddig, azután leveszi a tenyerét a szeméről és ha metalál valakit, "ipi-apacsol". Akit leütöttek, az kiesik a játékból.

Ez most nem játék!

Ma kaptam a postaládámba egyszerre mindjárt két egyforma borítékot ugyanazzal a tartalommal. Pontosan nem igazán tudom, hogy én kaptam -e, mert név és címzés nem volt egyiken sem, csak a TIGÁZ logója. Egyáltalán nem tudom, ki dobta be, aki nem tudja, hogy "éppen" én lakom abban a házban? Éppen én, név nélkül, azt sem tudhatja (?) melyik gázszolgáltatóhoz tartozom, de egyáltalán tartozom -e gázszolgáltatóhoz, vagy éppenséggel fával, szénnel fűtök -e, árammal, vagy gázpalackkal főzök -e?

Az minden esetre kiderült a levélből, hogy abban az esetben, ha a TIGÁZ-tól  az EMFESZ-hez nyergeltem volna át, akkor nagyon rossz lóra tettem. Hosszasan taglalva a hátrányo- kat, amiket még nem is tudhatok, mint pl. mérőóra diktálástól kezdve a díjfizetés rejtelmein keresztül, és még sok minden, ami számomra nézve csalódás lesz, majd meglátom.          Egyben közlik, hogy a "titokzatos" borítékban található meghatalmazással és bérmentesite-sitett boríték felhasználásával milyen jogaim és lehetőségeim vannak.

Kisfiúcska keservesen sír  a falusi kisbolt bejárati ajtaja előtt.  A boltos bácsi megsajnálja és megkérdi tőle:

- Miért sírsz kisfiam?

- Azért sírok, mert az anyukám elküldött vásárolni, de én elfelejtettem, hogy pontosan mit is mondott? Csabikám vegyél egy szál gyulai kolbászt, vagy azt, hogy Gyuluskám vegyél egy szál csabai kulbászt?

- Ezen könnyű lesz segiteni, hogy hívnak?

- Péterkének!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myriam.blog.hu/api/trackback/id/tr881569152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása